Творчі робюти учнів та вчителів

Газета учнівського парламенту СШ №251 імені Хо Ши Міна ENTER

Відеопрезентація про збереження енергії. Робота учениці 11-А класу ШАРМИ СОФІЇ http://youtu.be/N_FT9sLoulk

Робота учениць 7-А класу Пархоменко Таїси та Слесарчук Вікторії (презентація Power Point "Енергозбереження)"

Презентація учнів 10-А класу "Енергозбереження в дії"

Цікаві фактипрезентація

Для того, щоб 12 годин щодня протягом року горіла одна лампа потужністю 100 Вт, необхідно спалити 180 кг вугілля, внаслідок чого в атмосферу буде викинуто 425 кг СО2.

Закриваючи на ніч штори, можна зменшити втрати тепла через вікна.

Зниження рівня споживання гарячої води на 50 літрів за добу веде до щорічної економії 100 літрів мазуту.

Якісна теплоізоляція в будівництві — це запорука економії енергоресурсів та збереження нормального мікроклімату у приміщеннях. Втрати енергії через холодні стіни становлять 40-70 % від загальної потреби в теплі.

Економити електроенергію можна за рахунок кольору стін. Біла стіна відбиває 80 % спрямованого на неї світла, темно-зелена — лише 15 %, чорна — лише 9 %.

3а підрахунками спеціалістів Інституту електродинаміки НАН України, потенціал енергії вітру в 2000 разів перевищує сучасне виробництво енергії в Україні.

Кран, що протікає, призводить до втрат 7000 літрів води на рік (за умови, що вона крапає повільно). Якщо ж вода біжить тоненькою цівкою, то її втрати становитимуть до 30 000 літрів, на рік.

Загальний потенціал енергоощадності в Україні становить близько 45 % від обсягу спожитих паливно-енергетичних ресурсів.

Щодня енергетичні витрати в Україні сягають 100 мільйонів гривень. Тільки води ми втрачаємо на 4 мільйони гривень. Усе це негативно впливає на національну економіку країни. Розумне й ефективне енергокористування є ключовим чинником створення нових робочих місць та економічного зростання.

/Files/images/Чан (2).jpg

Робота учнів 11-А класу Чан Ань Куан і Нгуєн Тхі Нгок Ань

Презентація Power Point "Енерго- і теплозбереження" учениці 8-А класу Черниш Ксенії

Вітаємо учасників районного конкурсу-захисту МАН Константинова Ярослава (9-А клас) і Головату Юлю (8-А клас), які представили роботи "Енергозбереження у навчальному закладі і вдома", "Математика та енергозбереження" і стали переможцями!

Робота учениці 8-А класу Тарелкіної Марії "Розрахунок небалансу води через похибку квартирних лічильників" (Презентація і тези до роботи)

Задачі на енергозбереження. Робота учнів 8-А класу.


З метою популяризації економного витрачання енергоресурсів в класах та коридорах школи створено інформаційні куточки з енерго- і теплозбереження.

/Files/images/IMG_20140221_121101.jpg/Files/images/IMG_20140221_115331.jpg


Виховна година в 10-А класі "Бережімо енергію Землі"

Виховна година в 9-А класі "Енергозбереження в побуті"

Виховна година в 8-А класі "Альтернативні види енергії"

Інтегрований урок з читання і основ здоровя в 3-А класі "Ми бережемо електроенергію".

Виховна година з енергозбереження в 1-Б класі «Подорож до кухні, або як хазяйнувати розумно»

Поновлювані джерела енергії. Фрагмент уроку астрономії (11клас)

/Files/images/3-А.jpg


Мультфільм "Пригоди кенгуру Лілі"

http://youtu.be/uZghfz5oyNI

Робота учнів 7-Б класу Тараненко Софійки та учениці 11-А класу Вакуленко Вікторії (вчитель інформатики Босак О.С.) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №251 імені Хо Ши Міна Деснянського района м.Києва.

/Files/images/Мультфільм.jpg


Збір макулатури в школі.

За кошти, отримані за здану макулатуру (1800 грн.), закуплені секційні енергозберігаючі лампи для монтажу в коридорах початкової школи./Files/images/IMG_4918.jpg

Економте папір - для його виготовлення витрачається енергія і вирубуються дерева.

Бережіть і примножуйте зелені насадження − це «легені» будь-якого міста.

Ніхто не може зробити все, але кожен може зробити щось, і ми можемо багато чого досягти разом!


Легенда про Cонце

Якось давно на Землі світило тільки ясне сонечко, електрики тоді ще не було. І люди були вдячні йому, бо завдяки Cонцю відбувалося багато важливих речей: сходили паростки рослин, людям було тепло та світло. Сонце вважали Богом. Проте люди з кожним століттям ставали розумнішими. І хтось вигадав перший ліхтарик, всередині якого горів вогонь. Сонцю було образливо, але воно стерпіло.

Проходили сторіччя, і люди вигадали електрику. Сонце розсердилося і перестало світити!!! Все небо закрилося хмарами. Було темно, не могли вирости рослини, люди нічого не бачили. Звісно, на допомогу їм приходила електрика. Але ж без сонця трава не виросте, худоба буде вимирати. То ж зрозуміли люди свою помилку, все одно їм потрібно було якось освітлювати свої житла. Тому зовсім без електрики вони не могли. Й ось що вони вигадали: користуватися сонячними батареями, які будуть виробляти електроенергію за допомогою сонця .

Люди відправили одного сміливця до Сонця. Чоловік попросив вибачення за всіх людей і розповів про їх план. Великодушне Сонце їм пробачило. З того часу жили люди спокійно. І рослини квітли, і вся худоба здорова, а люди - щасливі.

Коли діти прослухали цю легенду, вигадали такий девіз: «Енергію сонця ти полюбляй - це збереже твій рідний край.»

Лазарчук Діана 6-А клас


Розповсюдження серед жителів мікрорайону інформаційних матеріалів з тематики економії світла, тепла, гарячої і холодної води.

/Files/images/DSCN1647.JPG

/Files/images/DSCN1643.JPG


/Files/images/6.png

Енергозбереження – це сукупність трьох основних видів заходів:

моніторинг вжитку енергоресурсів;

регулювання витрати теплоносія, електроенергії і води;

підвищення мотивації учасників.

Лише використання всіх 3-х елементів одночасно дає ефект. Не проблема утеплювати будівлю, встановити терморегулятори і рекуператори. Але чи має це сенс на більшості об'єктів? Впровадження подібних заходів часто виявляється настільки трудомістким і дорогим, що термін окупності складає більш ніж життя самої будівлі, де це устаткування встановлене.

Проблема в тому, що основні тепловтрати знаходяться не на високодоходних промислових підприємствах, а в житлових будівлях і бюджетних установах. Але якщо зацікавлених немає зовні – їх необхідно шукати усередині.

Для того, щоб достукатися залишається лише однин дієвий засіб – РОЗ'ЯСНЮВАЛЬНА РОБОТА.

Починати роз'яснювальну роботу необхідно там, де сам Бог велів - у школі! Не лише тому, що в школах є колосальний потенціал для енергозбереження. Важливе інше – школярі навчаться самі зберігати енергію в школі, навчать всіх удома, а в майбутньому зроблять прорив в енергозбереженні і на своїх робочих місцях, а значить – у всій країні.

Саме тому учні нашої школи проводять роботу серед дітей мікрорайону. Учні пілотної групи і учні 3-В класу виступили у дитячому садочку "Гроно", Києво-Могилянському колегіумі (5-7 класи) з осно­вними правилами заощадження енергії, що обов’язково дозволить зменшити спожи­вання не лише в школі, а й у побуті.


До Дня Землі учні 5 - 7 класів на уроці інформатики створили малюнки в графічному редакторі Paint "Збережи планету"

http://youtu.be/uZghfz5oyNI. http://youtu.be/uZghfz5oyNI. http://youtu.be/uZghfz5oyNI. http://youtu.be/uZghfz5oyNI.
Кiлькiсть переглядiв: 4626

Коментарi

  • Роман

    2016-04-19 20:11:39

    Дякую!З інформатики задали зробити проект на тему "Електроенергія" от і трішки взяв....