19.02 для учнів 9-11 класів був проведений урок-семінар на тему "Кібербулінг та дорослий контент: як вберегти дитину"

Дітям необхідно відчувати себе самостійними та незалежними, особливо у користуванні Інтернетом. Завдяки цьому вони розвиваються і відкривають нові можливості, та іноді їх можуть спіткати не дуже приємні сторони віртуального світу. Такі, як кібербулінг та «дорослий» контент.

Якщо не вдаватися у деталі й складні терміни, кібербулінг — переслідування повідомленнями в Інтернеті, що містять образи, погрози та агресію; це підлітковий віртуальний терор, напад із метою завдати психологічної шкоди. Простіше кажучи — сучасний цифровий аналог дитячого знущання. Останнім часом основною платформою для кібербулінгу стали соціальні мережі.

Тому для тощо щоб вберегти себе від подібного, або, якщо вже таке трапилося, мінімізувати моральну шкоду необхідно знати та дотримуватися деяких правил, з якими учні сьогодні ознайомилися.

/Files/images/matematiki/IMG-c5e9d285e55086af922304f186e9a849-V.jpg

/Files/images/matematiki/Слайд1.JPG/Files/images/matematiki/Слайд2.JPG/Files/images/matematiki/Слайд3.JPG/Files/images/matematiki/Слайд4.JPG/Files/images/matematiki/Слайд5.JPG/Files/images/matematiki/Слайд6.JPG/Files/images/matematiki/Слайд7.JPG/Files/images/matematiki/Слайд8.JPG/Files/images/matematiki/Слайд9.JPG/Files/images/matematiki/Слайд10.JPG/Files/images/matematiki/Слайд11.JPG/Files/images/matematiki/Слайд12.JPG/Files/images/matematiki/Слайд13.JPG/Files/images/matematiki/Слайд14.JPG/Files/images/matematiki/Слайд15.JPG/Files/images/matematiki/Слайд16.JPG/Files/images/matematiki/Слайд17.JPG/Files/images/matematiki/Слайд18.JPG/Files/images/matematiki/Слайд19.JPG/Files/images/matematiki/Слайд20.JPG/Files/images/matematiki/Слайд21.JPG/Files/images/matematiki/Слайд22.JPG/Files/images/matematiki/Слайд23.JPG/Files/images/matematiki/Слайд24.JPG/Files/images/matematiki/Слайд25.JPG/Files/images/matematiki/Слайд26.JPG/Files/images/matematiki/Слайд27.JPG/Files/images/matematiki/Слайд28.JPG


Колективна творча діяльність учнів-любителів математики «Крізь терни до математичних знань»


/Files/images/matematiki/Рисунок14.jpg/Files/images/matematiki/Рисунок15.jpg/Files/images/matematiki/Рисунок16.jpg/Files/images/matematiki/Рисунок17.jpg


Конкурс – змагання на швидкість управління мишею


/Files/images/matematiki/Рисунок18.jpg/Files/images/matematiki/Рисунок19.jpg/Files/images/matematiki/Рисунок20.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 283

Коментарi